fredag 29 maj 2009

Kära kära Cickie!

I kväll har vi varit på en jätte trevlig 50-års fest i Odensala byggdegård! Födelsedagsbarnet kom i bil med bindel för ögonen....

                                 Den här bilden mötte henne när den åkte av,bindeln asså....
Brudparet, nej ja menar födelsedagsbarnet och hennes man Tomas
Cickies son Billy och hans 2 brudar! Jaa du Hanna, va glad att Ellen inte är äldre, då hade du fått en konkurent om Billy!
                                               
                                             Bratsen från Märsta! Adele`wannabe och camilla wannabe....eller nåt...
                          Väldigt skojigt att träffa älskade vännerna Tommy och Ylva!
Kära kära Cickie! Du betyder så mycket för mej skall du veta! Du är en sann vän som jag uppskattar SÅ mycket! Du har varit ett sånt stöd i min uppgift som "familjehems-mamma" men lika mkt i min roll som biologisk mamma. Du är klok och sund och har gett mej så många råd genom åren! Tack för det!! Tack för att du finns kvar trots "allt"! Ring mej ist för å försöka få med Tomas till Sigtuna och fika! Jag kommer på stört, det vet du! GRATTIS till dina 50 år! Jag ÄLSKAR dej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar