fredag 5 juni 2009

Godisbalja och 11-kaffe!

Detta är väl en häärliig syn! Jag ÄLSKAR "smågodis"!! (komiskt och ganska talande är, att det var bland det första min svägerska Carissa lärde sej att säga när hon kom till Sverige från USA =) Den här baljan hade vi som gemensam syssla på bäbis-duschen igår. Ingen fest utan smågodis.....
Har just druckit 11-kaffe med den äldsta av mina 2 prinsessor, Ellen! Det ser helt missvisande ut som att hon just gått upp, där hon sitter i sin morgonrock. Men nej då, hon är ju hästtjej vet ja! Hon har varit uppe tidigt och släppt ut alla 16 hästar,mockat åt sin häst, fixat dagens foder och ridit sin häst Etternell! Skall man anställa nån så är det en hästtjej! Dom är vana att slita hårt, upp tidigt i ur och skur. Vana att ta ansvar! 

Hon är så fiin våran Ellen! En riktig solstråle för både familjen och andra! Jag förstår att dom var glada på hennes jobb på "Donken", att hon är tillbaka efter sin sjukskrivning. Hon måste vara drömmen att ha timanställd; snabb, glad, positiv, tar egna initiativ, trevlig och social med gott självförtroende!
Nu skall jag upp till ateljen och rada upp symaskinerna som jag hämtat i Uppsala idag! Yihaa!! Här skall sys! Återkommer med bilder!
Ha en alltigenom välsignad dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar