fredag 26 juni 2009

Kusiner, kompisar och kattungar......

Oj va vi NJUUTER av den svenska sommaren! Finns det nåt bättre!? Passar verkligen på att äta,fika,grilla,umgås UTE och det är ju så hääärligt!! Igår kom min kusin Jacob och hans lilla familj,fru Karin och döttrarna Greta 1 1/2 år och Siri  1 månad, på besök. Dom behövde komma ut från stan till landet och lite frisk luft.....
Dotter Ellen och kusin Jakob.
I kväll var det dags för mera sommarnjutning! Vi grillade hemma hos kära vännerna Tivemarks. Hade  lite avskedsmys med familjen Forsell som snart flyttar till Skellefteå.
Fotograftalangen Noah tog kameran och fotade Dijana....
......och Ivar......
Mosiga mammor.....
Glättiga pappor....
Fantastiskt god mat!
Underbar cheesecake som jag knappt ätit sedan 90-talet, då den var standard på varenda kalas!
Radiokaka hade jag aldrig ätit förut. SÅ gott!
Sen tog jag cykeln hem i den ljuvliga sommarkvällen. ÅH jag ÄLSKAR den svenska sommaren!
Väl hemma tog jag en runda runt stallet för att se om jag kunde hitta kattungarna som kattmamman plötsligt gömt för oss. Det gjorde jag! Hon hade laggt dom inne i stallväggen....Så att man verkligen inte skulle få tag på dem. Visst är den söt!

Mackan, Noah och Nelly åkte på nattbio när vi kom hem. Det bästa dom vet dom där 3 =)
Ellen å jag förstår inte riktigt vitsen, så nu går vi och lägger oss efter lite snicksnack......
God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar