söndag 11 oktober 2009

KIDZ MARKET på Fyrishov!


Delar av kollektionen "American vintage" på plats.
Så var då stora dagen D här! Jag plockade upp min kompis Camilla kl 07 och 7.30 var vi framme vid mässområdet. Efter kom min man Mackan med byggställning på släp. Vi använde den som stomme till vår monter.
Mässan annordnades av Maria Wilkerson på "Kidz Market" i Sigtuna. Hon fixade in mej i stora företagshallen, torts att vi var SÅ sent ute. Tack för det Maria! Camilla och jag anlände till mässan som nr 2 av 200 utställare =) Så vi hade GOTT om tid att fixa mitt livs allra första monter.......(när montern var färdigfixad så var klockan bara 9, så vi hade 2 timmar att dricka kaffe på,innan mässan skulle öppna=)
Här hänger Camilla upp min fina "backdrop", som mamma hjälpt mej att färdigställa igår kväll. (Va gjorde jag utan min kära lilla mamma!)
Så här snyggt blev det!
Egna kassar måste man ju ha!
Här är min mamma och mina 2 barn Noah och Nelly som hjälpte mej att dela ut nästan 800 "flyers"!
Mycket var det att "pilla" med innan allt var på plats....
Montern tar form! Många kom och berömde den och tyckte att det var den snyggaste! Kommentarer som att "det syns att den är väl genomtänkt och genomarbetad" "jätte coolt att både montern och kläderna är ett enhetligt koncept" "jag har varit på massor av mässor i USA och det här är den snyggaste monter jag sett". Jätte kul att höra! Särskilt med tanke på att vi fick veta om mässan i onsdags......
Men nu har vi allt klart för flera mässor!

Delar av kollektionen "Moster Astrid"




Nu är det dax för sängen efter en låååång och rolig dag. Jag lägger in fler bilder nån annan dag. Vill bla berätta om en rolig kontakt som jag knöt idag......Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar