torsdag 22 oktober 2009

Mina kläder utlånade för plåtning.....

Idag svängde jag förbi hemma hos Louise för att lämna lite Twajs-kläder. Hon vill låna några plagg för en plåtning till en inredningstidning. Jätte kul! Ett reportage som kommer i vår, så håll utkik vetja! Jag lär nog skriva om det här för all del, så du skall nog inte komma undan.....=) Skojigt med lite PR!
Hon hade fler förslag på hur jag skall få ut mitt märke, men det tänker jag inte tala om för dej ännu =) Louise har ju lixom en hel del bra kontakter om man säger så......Efter att ha jobbat som stylist och inredare både på tv och i flera av inredningstidningarna, så är det väl oundvikligt kan ja tänka. Du kan se ett snyggt jobb hon gjort för tidningen "Allt-i-hemmet", nu i senaste numret. På sidan 59 närmare bestämt. "Sköna drömmar i höstens härligaste sovrum"
Vi bestämde att vi skall göra en riktigt FET loppisrunda tillsammans inom en snar framtid. Kul med en lady som går igång på samma saker som jag!
(Nelly var vår paparazzifotograf)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar