tisdag 12 januari 2010

Mintgröna hyllor och chockrosa Chippendale!

Förutom att jag jobbat 8 timmar ideelt (stavas det så?) på "SOS AID" idag, så har jag även hunnit med ett par timmar i min ateljè! Tur att jag är SÅ ung och vital, så att jag orkar mycket =)


Jo, jag vet, det behöver städas.....Har även som mål att fräscha upp mitt lilla tillhåll under våren! Ahw! Jag LÄNGTAR efter att måla,fixa och "hotta" till min arbetsplats! Här kan jag nämligen ha det PRECIS som jag själv vill! Hur mycket kitsch och galenskap som helst! Jag önskar mej snirkliga skåp och hyllor, (gärna med tassar) som jag kan spreja rosa och mintgröna. Girlanger med rosor skall jag ha, lite galna lampor, sammetssoffor i alla möjliga färger (eftersom min familj VÄGRAR ha det i vårt hem)chippendalestolar som jag målar chockrosa och.....hm...Jag måste nog skaffa en större ateljè låter det som.....Nåja, det får bli en annan dag, nu skall jag ut och fylla på ved i pannan! God natt!

Förresten glömde visa; förutom att spinna vidare på mina vilda inredningsideèr, så hann jag även sy lite på denna pojktröja idag. Tog endel samma tyger som i den mindre som jag visade häromdan. Kommer bli jätte snygg!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar