torsdag 7 januari 2010

Nya pojktröjor på G.....

Dagens eftermiddag har jag tillbringat vid 4 symaskiner i atèljen. Skall försöka hinna klart pojktröjorna till mamman på St:Eriks plan. (som vann klänningen på Junibacken) Den ena ser ut så här; (dock ej färdig)



Syns kanske inte på bilden så bra, men denna går i svart,grått,brunt och militärgrönt med smala ränder i rött. Sydd i tyger från 3 olika skjortor och en t-shirt. Den andra tröjan jag skall ta med och visa går i jeans och blått. Skall visa mer nån annan dag. Idag har jag även bestämt med "min webbmaster"att vi skall ses på hans kontor på måndag, och ha en lektion i "hur- man- lägger- in- och- redigerar-nya-bilder-i-webbutiken". Tänkte ta med min son Noah, så att han kan hjälpa mej sen. Han går ju mediaprogrammet på Cybergymnasiet och vill inrikta sej på att bli fotograf. Jätte bra för otekniska mamman! Så snart kommer jag att kunna lägga in nya plagg allt eftersom jag syr. Nu har jag en hel hög med nysytt som bara väntar på att få komma till webbutiken =)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar