torsdag 11 februari 2010

Bilkarameller och tjuvlyssning!

Just nu sitter jag på cafèt vid huvudentrèn på Karolinska sjukhuset. Jag är privat chaufför åt Sivert som min man är godman åt. Han skall in på nån kontroll. Så nu sitter jag med min kaffemugg vid samma bord som 2 äldre damer, som jämför sjukdommar med varann. I skrivandets stund beklagar de sej över att en räkmacka kostar 78 kr i sjukhuscafèt! Håller med dem om att det är hutlöst, känns lite busigt att sitta bredvid och återge deras samtal. Nu är de inne på den ena damens lungkapacitet....=)

Satt och bläddrade lite bland mina bilder och bjuder dej därför på dessa karameller. Sonen som plåtat kusinen Matheos leksaksbilar. Jag är förälskad i färgen på bilen ovan. Har köpt en "kanna" (läs sprayflaska) i den färgen som jag tänkte gå loss på hemma. Jag har bla annat ett litet pelarbord som skulle bli jätte läckert i i "päronglassgrönt"



Oj, nu ser jag i ena ögonvrån att Sivert redan är klar! Det var snabbt! Vi hörs!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar