onsdag 17 februari 2010

Förberedelser för modevisning!


Lördagen den 13 mars kl 17 skall jag vara med på en modevisning i Märsta! Jätte kul! Det är bla ZAP och HELENAS KLÄDER, två klädbutiker från Märsta, som skall visa sina vårkollektioner, samt en bröllopsbutik från Stockholm, åsså TWAJS!
Eftersom jag (såklart) glömde min kamera hos lillasyster i Göteborg i helgen, så kan jag inte visa bilder från mina förberedelser =( Så håll tillgodo med några bilder från den fotosession vi hade när webbutiken/hemsidan skulle göras. Visst är de ljuvliga! Vill bara tala om att de flesta av plaggen de har på sej är sålda. Gå in å kolla i webbutiken om det är nåt du är intresserad av.
I ateljèn pågår produktion av nya kläder för fullt! Samtidigt håller sonen fortfarande på och lägger in nytt i webbutiken. Det tar dock sin lilla tid! Storasyster Ellen är nämligen den enda som har fotoshop i sin dator, och hon är inte hemma allt för ofta.....Måste försöka fixa det på nåt smidigare sätt...
Om du bor i krokarna är du välkommen att komma och titta på modevisningen på "Harvest center" i Märsta (mitt emot Mc Donalds på Eurostop) den 13 mars. Biljetterna kostar 150 kr och måste förbokas senast den 7 mars, återkommer om hur du går till väga för att boka biljetter. Då ingår 2 rätters middag och kaffe, modevisning och annan underhållning. Överskottet går till Haitis offer. Vi ses där!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar