fredag 5 februari 2010

Genrep och mosterskap!

I onsdags var jag tillsammans med 3 Camillor (varav den ena är min storasyster och de andra 2 vänninor) och kollade på genrepet av Grease! Jätte kul! Jag hade fått fribiljetter av schyssta vännen Robban på bilden ovan! Han är basist och spelar i musikalbandet. Han hade även en roll som skådis, som han klarade med bravur =) Här är han på bild med sin söta dotter!
Annars är jag just nu moster på heltid! Min syster Millan å hennes man har åkt på spahelg idag och skall vara borta 2 nätter. Så familjen och jag skall rå om Matheo 2 år =) Mysigt! Han har inte varit ifrån mamma och pappa mer än en natt förut, så vi får se hur det går....Just nu ligger han och sover efter att ha ätit potatissoppa och semla. När han vaknar skall vi gå ut och leka i snön. Ha en mysig helg du också! Jag får väl se hur mycket jag kommer att hinna blogga.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar