onsdag 24 mars 2010

En ny liten tulpanuppsättning som jag fixat till köksbordet. Fint va =)

Annars har jag levererat en liten pojkskjorta idag. I storlek 74


Det syns lite dåligt på bilden, men den är sydd i olika blårutiga tyger. Farfarsknäppning i halsen och kantad med en lite mörkare ruta.




Denna skjorta är i storlek 68. Också sydd i olika blårutiga tyger. Detaljen på ryggen är i marinblå ruta. Om du bor i Stockholmskrokarna och behöver en bäbispresent så är det bara att höra av sej! Som det är just nu så tar det sin lilla tid innan de nya plaggen kommer in i webbutiken. Så jag har en hel del nytt liggande! Imorgon skall jag sy färdigt en jätte söt 2-delad flickdress. "Blus/skjorta" och puffbyxa i lite gammaldags stil. Den är beställd och skall levereras i helgen. Kommer att bli supersöt tror jag. Visar dej bilder imorgon.





0 kommentarer:

Skicka en kommentar