fredag 19 mars 2010

Tillbakablick och planer för framtiden!

Hittade lite gamla bilder från när jag var med på barnmässan "Kidz market" i Uppsala. Jag ÄLSKAR att va på mässa! Det är SÅ roligt att träffa en massa nytt folk och knyta kontakter!

Nästa mässa som jag siktar på är "Underbara Barn" på Älvsjömässan i höst. Svindyrt att vara med, men nödvändigt för att få lite snurr på affärerna tror jag.....
Men innan dess skall jag medverka på "Mammakväll på Scandichotell" den 22 april Jag skall medverka med min TWAJSmonter, tillsammans med andra företag som riktar sej mot barn och föräldrar. Skall bli kul! Gå in och kika på www.mammakvall.se Anmäl dej så ses vi där vetja!
Jag har snart sålt slut på babykläderna, så idag gjorde jag så gott som klart 2 pojkskjortor till. En i storlek 68 och en i storlek 74. Superfina faktiskt! Det där med babykläder är populärt! Det är ju roligt att ge bort något som motagaren blir ensam om. Minns själv när vi fick våra 3 barn och man fick flera stycken av samma plagg från någon av de stora kedjorna. Inte så kul...När vi fick Ellen var det en ljusrosa dress från HM, med små vita lamm på, som var väldigt populär. Vi fick 3 st likadana, i olika storlekar. Så, tips! Köp babypresenten på TWAJS, så blir du garanterat ensam om kläderna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar