tisdag 6 april 2010









Idag har jag sytt klart dessa hängselbyxor i storlek 74. Liknande de i storlek 62/68 som jag visade häromdan. Dock inte exakt lika såklart! Söta va!? De skall också få följa med till eventet på Scandic i Sollentuna 22 April. Jag fick programmet för den kvällen idag.Det verkar bli jätte bra! Om du inte anmält dej ännu så gå in här Du får inte missa tillfället att höra Louise Hallin och handla billigare från TWAJS!



Håller även på med lite mysiga sjalar till mammorna. Dessa 3 blev klara i dag. Sydda i avlaggda t-shirts och spetsar. Skulle dock helst vilja behålla dem själv....

fast...jag behöver nog inga fler.....

På torsdag har Noah LOVAT att han skall fota mina senaste plagg, och lägga in dem i webb-butiken! Den som väntar på nåt gott....väntar ALLTID för länge!










0 kommentarer:

Skicka en kommentar