onsdag 14 april 2010

Kreativiteten flödar!

Trots det FANTASTISKA vädret, så har jag fått väldigt mycket gjort idag! Bla har jag sytt klart dessa solgula ballongbyxor. Söta va! De är i strl 62/68, perfekt födelse- eller doppresent! Hade tänkt be sonen Noah att fota å lägga in i webbutiken, men jag tror att jag väntar till eventet på Scandic Hotell den 22/4. Hoppas att de blir sålda då....Men det finns mycket nyheter inlaggda i webbutiken nu, så kika in!

Igår var jag på en liten second hand runda och handlade bla den här högen skjortor. Visst är det fina färger!

Även denna hög, med pastellfärgade och ljusgrå t-shirts, fick följa med hem till ateljèn. Det kommer att bli fina vårkläder av dem! Har bla börjat sy på två stycken vuxen klänningar/långtröjor. Jag sydde en liknande som jag hade på mej på modevisningen i mars. MÅNGA har bett att jag skall sy sådana till försäljning. Så jag tänkte prova till "Mamma-kvällen" på Scandic Hotell, så får vi se hur det går....


Inget loppisbesök utan att jag köper ett gäng virkat också. Tänk det hantverk som ligger bakom alla dessa klenoder, som säljs för några kronor.....Känns bra att de kommer till återanvändning i min ateljè! Tills sist hoppas jag att du haft möjlighet att njuta av solen idag! Nu skall jag gå ut och hjälpa svärmor i träddgården.....











0 kommentarer:

Skicka en kommentar