torsdag 22 april 2010

"Mammakväll" på Scandic Star

Jag vill börja med en eloge till Linn Wågberg som arrangerar mammakvällarna! En riktigt lyckad mix av mingel, god mat, shopping, musik och föredrag hade hon knåpat ihop! Håll utkik här så att du vet när nästa event blir. Detta var dock det sista före sommaren.....Som vanligt var det Louise Hallin som var där för att svara på allehanda frågor om barn och tonåringar. Värt att boka in nästa mammakväll för att höra henne! Ovan ser du min plats på Scandic. Jag kunde ju inte ta med min stora monter, vilket var lite synd, men det gick bra ändå.


Min fina vän Camilla var med och hjälpte mej under kvällen, så det är hon som fotat. Här på plagg ifrån kollektionen "Moster Astrid". Jag fick väldigt mycket positiv feedback för mina kläder! Jätte kul! Man knyter ju många bra affärskontakter vid ett sånt här tillfälle, spännande att se vad det ger i framtiden.....Bla pratade jag endel med en URTREVLIG tjej som tagit fram ett helt nytt koncept för bla Billy bokhyllan och för kök. Kika in på hennes snart färdiga hemsida och se hur du kan förnya ditt kök eller din bokhylla på ett enkelt och kreativt sätt! Jätte kul idè som jag verkligen hoppas skall lyckas!




Själv köpte jag en suuupersnygg "blus" (det lät tantigt =) från grannmontern "Syster Lycklig". Får fota å visa senare. Nu skall jag städa, övningsköra med dottern Ellen till skolan och sedan blir det ansiktet mot solen! Hoppas att du får en skön dag!







1 kommentarer:

hem sa...

Ser ut som att det har varit riktigt kul.

Trevlig helg,
kram annaleena

Skicka en kommentar