torsdag 20 maj 2010

Hemma hos oss!

Är du som jag en sån som gillar att se hur folk bor? Idag tänkte jag att du skulle få kika in lite hemma hos mej! Första bilden är från vårt kök, som jag älskar! Idag har jag tvättat käre makens kallingar, som du kanske ser......


Vårt matbord. Bonaden ovanför kökssoffan har jag själv broderat.



Vardagsrummet är mysigt, eller hur!? Här dricker vi vårt kvällsthe och lyssnar på radio. Telefonen, till höger i bild, är vi mycket stolta över! Skönt att kunna nå folk, utan att besöka dem.....
Haha! Kul va!? Skämt å sido, bilderna är från en antik- och kuriosaaffär i Vadstena. Nog bor vi lite bekvämare nu för tiden! Skönt, om inte annat, att slippa tvätta för hand.....






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Hi Hi :)

Unknown sa...

hahahahahah!!!! detta var hur kul som helst!
hälsa mackan att jag är fashinerad över att han har långkallingar i denna värme;))

Skicka en kommentar