lördag 29 maj 2010

Sarah Jessica Parker och jag!

Japp, nu är det klart, Sarah Jessica Parker och jag är som bästa vänninor! Som systrar lixom! Vi har MASSOR gemensamt! Eller....jaja....EN sak iallafall....Vi älskar båda att handla second hand! Japp, det är sant! Jag såg just nån slags "dokumentär" om nya "Sex and the city"-filmen. Jessica får frågan om favoritbutiker i New York och hennes slutkläm blir, efter att ha nämnt namnet på några klädbutiker, att hon tycker att "folk skall handla second hand mer! Det blir mycket mer personligt!" Nu framkom det iof inte om det bara var "folk" som borde göra det mer, eller om hon verkligen handlar second hand själv......Får se om vi kanske springer på varann i nån loppisbutik i USA i sommar! Om hon föredrar personligt och second hand, så borde hon ju älska TWAJS ju! Förresten, har jag berättat att min man Mackan faktiskt har varit DJ på en privatfest i Los Angeles, där Sarah Jessica Parker var en av gästerna! Det var Gene Simmons som bjöd in till grillparty i sin trädgård. Om jag inte minns helt fel, så önskade Jessica faktiskt en låt av maken min, som hon ville dansa till. Så då måste vi ju va lite som bästa vänninor ändå......(det hör väl inte till saken, att Mackan var tvungen att googla på hennes namn när han kom hem från LA, för att visa för mej vem hon var. Jag har fortfarande inte sett "Sex and the city"......)


.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar