onsdag 9 juni 2010

"ROCK N DOLL"

Här är ett par bilder från en modevisning som TWAJS var med på i höstas. Lilla Olivia och jag visar plagg från kollektionen "Rock n doll". Olivia är klädd i en 2-delad dress bestående av harembyxor och en omlotttunika med trumpetärm och små volanger. Helt sydd i återvunna t-shirts. Supercool och jätte mjuk och skön att ha på sej! Jag ÄLSKAR den! Hade någon av mina flickor haft storlek 116 så.....Jag har inte laggt in så många plagg i webbutiken ännu, från kollektionen "Rock n doll", men det skall det strax bli ändring på! Bla skall jag sy ballongbyxor i hängselmodell i den lite mer coola, rockiga stilen. En betsälld present till en nyfödd liten rockare. Ska bli kul!



2 kommentarer:

hem sa...

Toppen!!! :)

Anonym sa...

Rock on Mallen !!! cå

Skicka en kommentar