söndag 11 juli 2010

VM-guld och babykarameller!

Jaa...grattis Spanien till VM-guldet! Jag har suttit med datorn i knät och "tittat" tillsammans med min bror,svåger och make....nåja, iaf hjälpt dem med godiset och kaffet..... Innan jag går och lägger mej denna tropiska afton (vilket väder vi har!) så vill jag bara ge dej en glimt av veckan som gick! Bla så har jag varit och hämtat kläder ifrån klädstången ovan. Dvs från "Gretas greddelser". TWAJS återförsäljare i Sigtuna! Har du vägarna till "Sveriges äldsta stad" så är det verkligen värt ett besök, en mysig butik med massor av läckra kläder och prylar!! TWAJSplaggen som jag hämtade i butiken är de som skall vara med på "Happy day"-fotograferingen den 16 augusti. Med temat "Vintage/romantik".




Jag har även sytt dessa små karameller. Den ena en beställning till en nyfödd liten sommarflicka! Den andra finns till försäljning. Ca strl 60. Bara att höra av sej vid intresse....Nu skall jag se om jag kan somna i värmen. God tropisk natt!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar