fredag 20 augusti 2010

Lite närmare presentation av HAPPY DAY!

Ville bara presentera duktiga fotografen Karin Linde, här på bild tillsammans med representanten från TWAJS ;-) Hon och hennes man Samuel driver, sedan 8 år, studion och webbdesignbyrån "Dont blink" i Varberg. Karin är etablerad, ofta anlitad med ett väldigt gott rykte i sin bransch. Det hade jag hört redan innan vi träffades första gången inför Happy day i måndags. Och jag förstår verkligen varför! SÅ proffsig med både kameran och i kontakten med barnen!
Här har vi stylisten Annaleena in action! I full färd med att förbereda den stylade miljön på temat vintage/romantik. Hennes nystartade företag heter "concept by annaleena". Hon är också väldigt proffsig och inte rädd för att tänka "utanför lådan". Vilket jag verkligen gillar!
För dej som kanske tittat in för första gången vill jag även passa på att förklara vad Happy day är för nåt: Kort är det en möjlighet för föräldrar att fotografera sina barn i en stylad miljö med olika teman. (Hitills har det varit teman som RETRO, VINTAGE/ROMANTISKT och ROCK N ROLL) Man får även hjälp med att välja ut passande kläder till plåtningen. Hitills har samarbetspartner varit en barnklädesbutik som heter MELLO och så jag med TWAJS. Efter fotograferingen har man sedan möjlighet att köpa de kläder man använt till halva priset.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Jag verkligen älskar och se bilder på mig själv...:)

STOR kram Sis!

Skicka en kommentar