onsdag 18 augusti 2010

På tåget hem

Sitter på x2000 till Stockholm. Skööööönt att komma hem till familjen! Min älskade make tyckte jag skulle lyxa till det lite (det tycker han alltid), så han beställde 1:a klass med 3-rätters middag! Super lyxigt! Så nu sitter jag här, mätt och belåten, efter torsk och färskpotatis! (Snett framför mej sitter Rickard Wolf) Bilden ovan är en av dem jag tog i butiken hos Blomlådan i Varberg, innan min kamera gick sönder. Bilderna ifrån plåtningen i förrgår har jag på en cd i väskan, så dem skall börja visa dej imorgon. Min pyttelilla dator har nämligen ingen cd-spelar i sej.....Nu tänker jag luta mej tillbaka och fortsätta läsa Camilla Läckberg, så spännande! Allt gott till dej så länge! Glöm inte att åka tåg lite oftare!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar