fredag 3 september 2010

Förevigade kläder från TWAJS

På bilden ovan ser ni en av de söta syskonen i en skara på fem, som var med på Happy-day-fotograferingen i augusti. Hon och hennes lillasyster var klädda i 2-delade dressar från TWAJS. Eftersom jag inte hann få mina vita TWAJS-märken före fotograferingen, så tog jag med mej plaggen hem. Tänkte skicka dem till familjen när märkena är påsydda. Jag började dock få lite panik över att märkena dröjer och sommaren går mot sitt slut. Att de inte skulle hinna använda sina nya kläder så länge.....Då fick jag veta att mamman ändå tänkt rama in dressarna och hänga upp tillsammans med bilderna! Vilken bra idè! Kan verkligen se framför mej hur snyggt det kommer att bli! Och dessutom får ju flickorna ett jätte fint minne, som håller hela livet! Med det trevliga tipset, så vill jag önska dej en skön fortsättning på första fredagen i september 2010!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar