måndag 27 september 2010

TWAJS INREDNING

Nu har jag just sytt färdigt en ny kudde. Visst blev den snygg! Sydd av 2 olika dukar och en virkad rundel som jag lagt i samma grå färgbad. Allt inhandlat second hand såklart! Jag har ett helt lager med färdiga kuddar uppe i ateljèn nu. Så småningom kommer de att börja säljas i webbutiken under "TWAJS INREDNING", så håll ögonen öppna!
Jag gillar "industri-looken" väldigt mycket. Dvs det lite "ruffa". Med inspiration av material som betong och plåt. Gärna rostigt och avskaft. Olika svarta och grå nyanser. Snyggt att mixa med accentfärger som turkost och orange. Det kommer du att få ser mer av hos TWAJS framöver!

3 kommentarer:

Hanna Hamrén sa...

ÅH jag vill ha kuddar till våran soffa! Har letat och letat men inte hittat nåt jag vill ha! Kanske kan TWAJS vara nåt för min soffa? :) Får man göra beställningar även på kuddar i framtiden?

Frida Svenningsson sa...

SÅ fina kuddar...längtar att få se mer, mer, mer :)
Kram Frida

Anonym sa...

SKIT...vá snygga!!!

Skicka en kommentar