torsdag 7 oktober 2010

Fika med Hannah Graafs man!

Wow! Idag har jag fikat med Peter Karyd på RC i Sigtuna! VILKEN SUPERTREVLIG KILLE! Jag kände det på mej, efter att ha läst hans blogg, så jag var iof inte förvånad! När jag startade TWAJS så fick jag i läxa, av min webbdesigner/mentor Rickard på WIDELLDESIGN, att börja läsa bloggar (hade inte riktigt förstått vitsen då,med att läsa om andra människors liv. Men idag vet jag hur viktigt det är att blogga, för att nå ut....), för att sedan börja blogga själv. Då var Peter och Hannahs "Bloggfamiljen" den första sidan jag började läsa och jag har följt dem sedan dess. En väldigt varm och sympatisk familj! Jag gillar deras inställning och attityd att hjälpa andra! (bla genom barnhemmen de är med och driver tillsammans med församlingen Arken, där Hannahs mamma Linda är pastor) Varför jag träffade Peter idag? Jaa du.....det kommer jag att berätta framöver......;-) Bilden är från en butik i Sigtuna, som en kompis till mej just startat,och som jag också tänkte berätta om en annan dag! Köpte bla SUPERSNYGGA byxor där! Bild kommer! Vi hörs fina du!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar