torsdag 14 oktober 2010

Loppis och höststädning

Hade egentligen tänkt lägga in bilder från Bazaren som jag var på ikväll. Men min käre make sitter och jobbar ,med färdigställandet av sin nya skiva, vid den dator där jag har mina bilder.....Så jag får återkomma med dem imorgon! Skickar istället med en bild från en av alla otaliga loppis-och secondhandrundor jag gjort genom åren. I just LOVE them! Just denna pärla hittade vi utmed turistvägen mellan Vadsten och Gränna! På lördag tänkte jag mej att länsa västkustens alla loppisar, innan vi skall på bröllop. Nåja, det är speciellt en jag siktar på, återkommer om den.....Jag vill även göra dej uppmärksam på att jag gjort en liten höststädning i webbutiken! Alla plagg som är sålda ligger nu under den fliken. Jag har fortfarande ganska många nya plagg som väntar på att läggas in, så kika in lite nu och då! God natt!


1 kommentarer:

BrittMari sa...

TACK för all inspiration du ger mej att förvandla avlagda kläder m.m. till nya charmiga plagg till mina barnbarn Morris, Uma och Ines!

Skicka en kommentar