fredag 22 oktober 2010

"vänta, jag ska bara....."

....är ju ett känt uttryck från Alfons Åberg, och f.ö resten av landets "ungar"......Jag bad min snart 17-årige son att plocka ur diskmaskinen imorse, och fick just det svaret;"vänta mamma, jag skall bara....", så försvann han snabbt ut. In kom han med bilden ovan! Visst är han en mästare på att fånga ögonblicket! Så, han blev förlåten, för den här gången.....
Själv vaknade jag med början till migrän. Så efter att ha skjutsat yngsta dottern till pendel, så gick jag och lade mej igen och lyckades på så vis stävja ett riktigt utbrott. Det ligger ett helt gäng halvfärdiga kuddar och ropar på mej i ateljèn, men blir det ingen sömnad idag tror jag. Jag har haft en skön början på dagen efter det, med pannkaksmys med barnen mitt i. Jag tror helt enkelt att jag fortsätter i den andan! Jag önskar även dej en soft och skön helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar