måndag 27 december 2010

Änglagård 3

Igår var jag, tillsammans med ett helt gäng av släkt och vänner, och tittade på den senaste filmen i serien om Änglagård-"Tredje gången gillt". Några av oss hade haft "maraton" och tittat på 1:an och 2:an i lördags, så minnet var färskt! Sammanlagt var vi 11 stycken som såg den tillsammans och betyget blev därefter; från -10 i bedömningspoäng till "riktigt bra" och "över förväntan". Själv tyckte jag att den var bra! Skådespelarna är ju så sköna! Kul å se hur de alla åldrats och blivit tjockare sedan förra filmen spelades in för 16 år sedan ;-)Alla utom Helena Bergström som nästan såg likadan ut....Ett plus är ju förstås att den spelats in i mina barndomstrakter runt Ulricehamn! Sverige är ju SÅ vackert! Nåväl, jag brukar ju inte direkt resensera filmer på min blogg, men ingen regel utan undantag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar