söndag 12 december 2010

Runar och kitsch uppåt väggarna!


Sitter i bilen på väg hem ifrån min syster och hennes familj, som bor utanför Linköping. Vi avslutade besöket hos dem på den lokala loppisen, som vi alltid gör. Har du vägarna förbi Fornåsa, så måste du titta in hos Runar och hans gigantiska loppisbutik! Jag lovar att visa mina nyförvärvade fynd imorgon! Nu njuter vi av Sverige i vinterskryd, verkligen fantastiskt vackert! Strålande sol, klarblå himmel och hela landskapet täckt av snö. Makalöst! Lika uppiggande är tapeterna i vårt sommarhus utanför Varberg! Jag älskar dom! Visst är de coola! Hittade dessa bilder i min bildsamling, som jag har tid att bläddra igenom nu på resan....De är uppsatta i sovrummen i början på 70-talet , och är helt intakta i färgen. Nu skall vi precis stanna och köpa nåt nyttigt (?) i"drive through". Vi hörs säkert senare, eftersom jag inte har så mycket annat för mej några timmar framåt.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar