tisdag 21 december 2010

Wishes!

Skulle jag kanske ha önskat mej denna rosa Hello-kitty-laptop i julklapp!? Kostar endast 16.500 kr.....
Nä, hellre detta underbara skåp från butiken Raja, som ligger i Stockholm! Butiksägaren berättade att det är gjort av en antik biljettlucka från Indien. SÅ snyggt! Det skulle passa perfekt ovanför vårt köksbord! Jag är väldigt svag för avskavt och dessutom för dovt turkost som accentfärg! Jag tycker helt enkelt att det står mitt namn på skåpet! Dock lite för dyrt för min smak.....Nåja, hoppas att du inte stressar ihjäl dej med julklappsinköpen! Julen skall ju vara en fridfull högtid ju, glöm inte det! Förresten, det är alltid roligt när andra skriver om TWAJS i sina bloggar. Särskilt när det är så fint skrivet som här! Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar