onsdag 5 januari 2011

Märsta och USA

Denna dag har jag tillbringat på secondhand-butiken SOS AID i Märsta. Jag försöker planera min tid så att jag kan hjälpa till där en dag i veckan, SÅ kul! Jag tjatar om det, men jag verkligen älskar konceptet! Att frossa i gamla fina saker och dessutom kunna shoppa med gott samvete, eftersom överskottet går till välgörenhet! Kan det bli bättre!? Bra för både miljön och människor! Idag fick jag förresten en förfrågan från USA på mina kuddar! De nya hann inte ligga ute många timmar innan en tjej från New Hamshire hörde av sej och vill köpa alla de grå kuddarna! Hon hade hittat mej på Annaleenas blogg. Om det inte blir för dyrt att skicka dem....Får se vad som blir billigast. Kul tanke iaf; att det finns folk som gillar TWAJS "over there" också! Ciao!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Va kul!

Kraaam!

Skicka en kommentar