onsdag 23 februari 2011

Vårinspiration!

Jag hoppas att jag är lika färgstark och kreativ som Betsey Johnson när jag är 70 bast! Jag såg henne på tv, från en modevisning i New York i veckan, där hon hjulade in efter sina modeller på catwalken! Helt underbart befriande! Hon har jobbat inom modebranschen sedan 60-talet och har vunnit flera priser! Hennes kollektioner är färgsprakande och rockiga, speciellt känd är hon för sina roliga babydoll-klänningar. Surfa in på hennes hemsida, så fyller du snabbt på kreativiteten!

2 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja än är du ju inte 70 bast =) men du är en cool tjej som sprider inspiration och skön känsla! Jag tokälskar dina barnkläder, men har tyvärr lite för stora tjejer =( Men jag kikar på dom då och då och njuter av din snygga och smakfulla glädjefyllda kreativitet!!!!

KRaM Tina

Fru Vintage sa...

Åhhhh! TACK!! Vad glad jag blir! Riktigt varm innuti ;-) Kram tillbax

Skicka en kommentar