söndag 5 juni 2011

Petter, September och lampskärmar i guld.....


....är något av det som min vecka har bestått av. Ja, jag VET; jag har inte uppdaterat på över en vecka.....Jag ska verkligen försöka skärpa mig! Petter och September såg och hörde maken, yngsta dottern och jag på Grönan i fredags! Vilken kväll! Solen sken från klarblå himmel och konserten slog publikrekordet på Gröna Lund! Tidigare i veckan var det sedvanlig skyltning på second-hand-butiken. Imorgon är det Sveriges nationaldag! Hur firar du den? Berätta gärna i kommentarsfältet nedan! Vi hörs imorgon!

1 kommentarer:

Anonym sa...

I år firade jag kort och koncist Nationaldagen genom,att gratta våra fem barn till,att de är födda här i fina Sverige!Själv är jag född i Finland och barnens pappa i Chile,så vi har även andra dagar att fira/uppmärksamma.Kram från Päivi

Skicka en kommentar