fredag 19 augusti 2011

Bara vara....

...är en konst i vår moderna tid! Idag vill jag, precis som barnen på bilden, sitta på en stenmur och bara vara! Njuta av den härliga sensommarsolen och lagra värme inför vintern. Först skall jag bara upp till kontoret och skriva några fakturor och äntligen slänga ut det gamla skåpet som står där och samlar skräp. Måste först rensa i alla pappershögar som samlats under allt för lång tid.... Fast innan dess skall diskmaskinen plockas ur och en maskin tvätt sättas på. Borde även ta fram skurhinken till våra trägolv som brukade vara vita.....Men nu sätter jag först på dagens andra kopp kaffe och går ut i solen! Foto Karin Linde, styling Annaleena Karlsson och skjortan th är från TWAJS

1 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det en konst,att bara vara,ja...fast det är inte så bara det heller,man måste ju andas nonstopp även då,och ordentligt,med magen,fylla ilungorna,tömma de utförligt,och inte bara till hälften,som jag ofta gör...hihi...dessutom säger jag till mina axlar,att såja,nu slappnar vi av här...pust.Kram från en sprallig halvgalen finska..hihi..

Skicka en kommentar