onsdag 14 september 2011

Jo......







....jag var ju faktiskt med på inspelningen av filmklippet till "Årets hjältemamma". Alltså det om Jenny. Hela eftermiddagen hängde jag med "Vimmelmamman", dvs Lotta Grey, och hennes producent Sofia och fotografen...hm...va han nu hette....Min uppgift var att ytterliggare, förutom maken Petters inslag, bedyra hur fantastisk Jenny är som människa och mamma. Och det var ju inte svårt! Lite antiklimax blev det ju dock när Jenny ringde och berättade att de klippt bort min intervju, av "utrymmesskäl". Nåja... Vad är en bal på slottet...Det var iaf väldigt trevligt att träffa Lotta igen! Hon och jag träffades senast i Thailand för 2 år sen. Vi bodde på samma hotell. I samma korridor. En otroligt trevlig och öppen tjej! Nog om detta. Kom ihåg att gå in och rösta på Jenny. Varför hamnar inte bilderna som jag vill?? Annaleena hjälp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hyvä hyvä!!!

Fru Vintage sa...

Eller hur Päivi!? :)

Skicka en kommentar