fredag 14 oktober 2011

Tillbaka.....




 Ikväll landade vi på svensk mark igen, efter 1 vecka på Cypern. Borta bra men hemma bäst! När man inte jobbat på en vecka; bara legat på stranden, läst böcker, ätit god mat och myst med maken, så är det som att det skriker i den kreativa tarmen! Jag bara längtar efter att sätta tänderna i väntande projekt! Surfar runt å kollar bloggar för att se vad som är på G. Översta bilden är från min favvo Annaleena (inte bara för att hon är proffs utan för att hon också är en nära vän) Den andra är från Krickelin. Det gäller att fylla på och samla ideèr för spännande och utmanande jobb framöver...... Jag kommer så klart berätta mer framöver, och kanske även visa nån bild från lata veckan som ligger bakom. Go kväll!



2 kommentarer:

Krickelin sa...

Hej. tack för fin kommentar hos Krickelin. Och jag tror bestämt att det nedersta fotot tog jag i min sons rum häromdagen......;)

Fru Vintage sa...

Nämen FÖRLÅT! Va slarvigt av mig! Nu är det dock åtgärdat;)

Skicka en kommentar