söndag 13 november 2011

MAMA-GALAN 2011



Jahapp! Då var årets glamourkväll avklarad! På Berns Salonger. Äntligen fick Laila Bagge träffa mig;)
Jenny och jag var ju där för att hon blivit nominerad till "Årets hjälteMama". Vann gjorde Mathilde Martinsson, på bilden ovan, för sin kamp för svårt sjuka sonen Hugo. Behjärtansvärt såklart! För mig är dock Jenny den givna hjälten! Det är fantastiskt det hon gör för osynliga barn över hela världen, genom sitt arbete med Invisible Friend! Just nu håller hon på att packa trasdockor för sin resa till Thailand och Kambodja imorgon. (tvära kasst mellan glamour och bister verklighet) Där skall nya barn, på fängelser och barnhem, få en egen osynlig vän. Gå in här och stöd Jennys arbete genom att köpa en du också! Perfekta julklappen. Nu skall jag slänga av mig feststassen och dricka en kopp polkagristhe. God kväll!

1 kommentarer:

mariee sa...

Heeej och tack för din kommentar.. Och jag som var in och kikade på din tidigare idag (och dålig som jag är så lämnade jag inga spår..) Kikade runt på allas vimmelbilder :)
Så verkligen, tack för din fina kommentar!! KRAMAR

Skicka en kommentar