tisdag 31 januari 2012

Nu drar det snart ihop sig för hemresa från Kathmandu. Cykeln ovan får bli en symbol för att vi snart "trampar" (nåja) hemmåt! (jag har köpt med mig likadana rissäckar hem som jag tänker göra nåt nice av)Två nätter till sedan går flyget hem till kalla Svedala. Denna resa har helt klart gett en ny dimention till det mesta i livet! Det skall bli skönt att komma hem, sortera alla intryck och se hur vi kan vara ett fortsatt led i att rädda fler flickor från prostitution. Idag skall vi ut till ett av flickhemmen för avskedslunch. Vill du läsa mammas sammandrag av våra senaste dagar så kan du gå in här Vi hörs! Datumet ovan är dock fel. Idag är det onsdag den 1 februari....

2 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh vilka snygga rissäckar du får med i bagaget. Men det är ju naturligtvis inte det mest värdefulla.... tänk vilken lycka att få uppleva en resa som er. Oskattbar!

Lycklig hemfärd önskar jag er ♥ Tina

Fru Vintage sa...

Åh! TACK Tina! resan hem gick bra! Nu sitter jag framför brasan på Bromsta gård och inser, i dubbel bemärkelse, att jag besökt en helt annan värld under mina dagar i Nepal....Allt gott till dig! Kram Mallen

Skicka en kommentar