onsdag 22 april 2009

Still feber.....

Sov som en stock till kl 11 idag. Hörde knappt att barnen gick upp. Skööönt med stora barn som klarar sej själva!
Ligger raklång idag åxå, men mår lite bättre än igår kväll då termometern visade 38.5
Va gjorde vi innan datorn fanns i sånna här lägen??? Har fått massa viktiga och mindre viktiga saker gjorda idag. Svarat på ngr jobbmejl,planerat jobb samt surfat runt på trevliga bloggar! (Följer  ngra kändismammors vardag, bla Hana Graaf som jag tycker är roligast att läsa. Verkar vara en go tjej! )Med en laptop och en påse godis på magen, ska nog den här dan åxå kunna överlevas!

Hoppas att jag mår bättre imorgon! Då skall Viktor å jag fortsätta jobba lite med min kommande hemsida och webb-butik twajs.com

Ha en välsignad dag Camilla Åberg! (som är den enda som fått tillgång till min blogg ännu)

Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar