tisdag 21 april 2009

TYPISKT.......


Jag hade verkligen jobbat undan på kontoret igår och idag på fm för att kunna gå lös i atljèn/studion idag på em och imorgon!
Har en sån rolig idè som jag vill provsy + att jag vill börja sy till en speciell person som snart skall få en flicka.... Så ligger jag nu här med feberfrossa och värk i kroppen,ont i halsen och huvvet istället! Uähhhh! Fattar inte vart det kom ifrån, på nån timma bara....Så nu får tyghögarna ligga där å vänta lite till.....Typiskt!

Nåja...passar på att provliga Mackans Tempurmadrass under tiden! Han tycker att vi skall köpa en likadan till mej,så att vi kommer i samma nivå =) Väldigt skön för en värkande kropp faktiskt! Även om det känns som att lägga sej på en bräda först...
Det värsta är bara att den ju kostar som en hel utlandssemester!
Nu ska jag sova lite å se om det blir bättre!
Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar