onsdag 20 maj 2009

Converse i storlek 22 och 43......

Mammsen! Den här bilden skall jag lägga ut på 7:e himlen, "Snygg,rik, motorcykelburen Gudsman sökes"

Nelly och moster Millan har bäddat. Vi fick sova i Klaras rum. Hon å Alice fick tränga in sej i Julias rum.



Ägaren till dom här ljuvliga uppenbarelserna , alltså den lilla storleken,(som moster Mallen inte kunde låta bli att köpa till Matheo på "Footlocker" i stan...Pappa Håkan tyckte att skorna var så coola så han önskade sej likadana när han fyllde år! Det klart vi fixade det!))hade SOMNAT när vi äntligen kom fram till Fornåsa!! Elände! Vi satt ju fast i bilkö mellan Stockholm och Södertälje i en evighet! Inte tänkte vi på att det ju är långhelg......Hela huvudstans befolkning, på väg ut i landet till släktingar och vänner, hade dessutom tänkt likadant allihop:" vi struntar i middag hemma och käkar på Mc Donalds", allihop på samma restaurang som vi....


Jag skriver och lägger in bilder på en annan dator än jag brukar, så bilderna hamnade i fel ordning och jag vet inte hur man flyttar dom....
Nu skall jag dock krypa till kojs så att jag är pigg och allert när Matheo vaknar kl 6 imorgon bitti!
Natti natti




0 kommentarer:

Skicka en kommentar