tisdag 19 maj 2009

Nattugglan....


...borde egentligen gå och lägga sej. Har dock suttit uppe och väntat på att tvättmaskinen skall bli klar. Måste packa för min å Nellys lilla resa imorgon! Först åker vi till Fornåsa och sover en natt hos min stora syster Millan och hennes stora familj. Jag längtar SÅ mycket efter Matheo, hoppas nu att han känner igen moster Mallen......
På torsdag morgon drar vi vidare till Alingsås och skejtlägret! Vi åker även fast Nelly har gipsad arm....
Ha ha...idag har jag fått tjuvkika på min blivande hemsida! Den blir SÅ snygg!! Rickard på Widell design är så proffsig!! Väntar nu bara på att PRV skall höra av sej och godkänna TWAJS som varumärke!

Satt halva förmiddan idag och försökte få snygga overlock sömmar på min nylagade overlockmaskin.....HINNER inte med att det inte funkar!!!! Fick även veta vad de 2 andra maskinerna kommer att kosta och fixa. Så när dom är klara har jag lagt ut 8200 kr på lagning av 4 maskiner....trots att jag fått en massa rabatt....Nåja, det syr jag snart in på mina exklusiva barnkläder = 
Får se om jag kommer åt att skriva nåt i helgen! Skall i allafall se om jag kan lämna in kameran nånstans så jag kan ta bilder!
Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar