tisdag 5 maj 2009

"Varför är alla läkare så snygga?"


Innan vi åkte till KS intogs milkshake av dessa frukter. Gott! (än så länge)

På KS togs nya bilder och återigen konstaterades att underkäken är av på 2 ställen. Vi fick se bilderna. Skumt....
Käkkirurgen hette Daniel Danielsson och var...väldigt snygg! (Ja,inte snyggare än han som är i karantän i grannhuset förstås. Asså min man!) Ellens första kommentar när vi kom ut i bilen var just:" Varför är alla läkare så snygga?"
Daniel Danielsson tyckte att det såg bra ut,inga flisor utan rakt å snyggt av helt enkelt.... Om det ligger kvar lika fint när vi kommer på återbesök om 1 vecka, så behövs ingen operation. Otroligt viktig vecka som ligger framför,att det inte rör sej i käken. ABSOLUT INTE TUGGA!!

På em fick Ellen lite trevligt besök! Först kom söta paret Hamren, Hanna å Billy. Ellens (å mina) favoriter! Ellen sjöng på deras vigsel förra sommaren och maken å jag var värdpar.
De hade med sej lite tidsfördriv i form av filmer.
Billy hade även valt ut en bok med gåtor....Han får nog komma hit och hjälpa oss lösa dom....



Sen kom Mikey å Camilla, just hemkomna från Thailand! Ellen fick knep å knåp och tidningar av dem och jag fick den här snygga t-shirten.(hm...hur vrider man på bilderna?????)
Som en påminnelse av den fanatstiska New York-resan vi gjorde tillsammans för 2 år sen. Då introducerade maken och jag Starbucks för Mikey och Camilla!
Mitt under trevlig fikastund upptäckte vi en fönstertittare igen....


0 kommentarer:

Skicka en kommentar