fredag 12 juni 2009

En mammas svaghet......

Jamen visst e han SNYGG våran son!! Här på morgonen just i klädd kostymen.
Mina 4 systrar och jag har alltid retat mamma för att hon är så svag för vår enda bror Emanuel. Nu när jag själv har en snart vuxen son, så kan jag förstå hennes ömma hjärta....Det är inte det att jag älskar honom mer,naturligtvis inte, men det är....annorlunda......Förmodligen samma anledning till att våra döttrar kan linda sin pappa runt fingret, som dom INTE kan med mej!




3" gangster-wanna bees" (stavningen??) Besar, Felix och Noah. Dessa boys har varit sammanklistrade hela högstadietiden. Inte alltid helt lyckat....=)

Noah fixar Tzatsiki till släktmiddan på kvällen. Menyn hade han själv önskat: Lammfärsbiffar, klyftpotatis och tzatsiki. Gött!

Morbror Manne och moster Carissa var först på plats med gratulationskuvert!

Släkt, och lite annat löst folk, njuter av en fantastisk kväll i trädgården!

Moster Linda och morbror Mårten kom åxå med sina välsignelser...


Mostrar








0 kommentarer:

Skicka en kommentar