fredag 28 augusti 2009

Hemligt paket!

TACK alla för responsen som jag fått idag, min allra första dag som webbutiksägare! Jag är överväldigad och jätte glad!
Nu förstår jag bara inte hur jag skall kunna slita mej från ateljèn framöver! Har ju flera påbörjade plagg som jag vill få klart och lägga in så fort som möjligt! Bla så kommer  kollektionen "Rock n`doll" att fyllas på här framöver. Så håll ögonen öppna!
Bilden ovan visar ett hemligt litet paket som jag skickat iväg idag......
Kanske till dej =)
Nu skall jag strax gå å lägga mej. Fast det är fredag kväll och kl bara är halv tie.....Skall upp kl 5 imorgon bitti igen, för att åka med äldsta dottern Ellen till" Horse game" inne på Ryttarstadion. Hon skall debutera i 1.10 i hoppning. Idag tävlade hon med sin häst Eternell på 1m höjd, och det gick super bra! Red felfritt och blev "placerad". Nr 8 av knappt 50 startande. Kanon eftersom det bara var hennes 2:a tävling med Eternell! Kanske visar lite bilder framöver på det......Men nu är det go natt!

1 kommentarer:

lilly sa...

Spännande! Hoppas detta blir en riktig hit!
R&L

Skicka en kommentar