måndag 31 augusti 2009

Bäbispresenter och prioritering.....

Idag har jag suttit på kontoret och fakturerat hela fm. (för ett utav våra 4 verksamheter, som jag kanske berättar om nån dag framöver....) Lunchade äldsta dottern Ellens häst (själv är hon på "camp" 3 dagar på Sigtuna ridskola. Ingår i hennes gymnasieutbildning) och tog en skön promenad efter det. Hann sedan sy i ateljèn i en kvart innan yngsta dottern Nelly ringde och ville bli hämtad från skolan. Kände sej hängig.
Så tyghögarna får vänta.....
Just nu har jag 4 olika plagg som jag håller på med. Allihop till kollektionen " Rock n doll". Borde sy klart det fort, så jag kan lägga ut det i butiken. Men så hade en vännina till mamma ringt på min telsvar idag, hon ville köpa nåt till sitt nyfödda barnbarn. Hm.....får nog sy upp lite mera småplagg tror jag. Flera som efterfrågat presenter till nyfödda, de vill" ge nåt annorlunda" och då passar ju TWAJS perfekt!  Det är extra kul å sy smått, så det gör jag ju så gärna.....Det är detta som är mitt dilemma bara, att göra klart innan jag börjar på nåt nytt =)
Nåja, imorgon skall jag sitta i ateljèn hela dan och då får vi se vad jag prioriterar. Nu skall jag fixa lite fika till mej och Nelly! Må så gott så länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar