måndag 24 augusti 2009

På torsdag smäller det!

Japp! Då var jag igång med bloggandet igen! Har inte skrivit på över en månad insåg jag just....Skönt med semester =) Hitills har min blogg handlat mycket om familj och vänner. Det kommer den att göra endel även framöver, men fr.o.m nu så kommer mitt fokus att ligga på mitt alldeles egna varumärke och tillhörande webbutik! På ONSDAG får jag slutgiltigt beslut från Patent och registreringsverket angående mitt namn! Äntligen! Så på torsdag öppnar jag webbutiken, om allt går i lås! Håll uuuut!!
De 2 dressarna ni ser i bild är bland det senaste jag sytt. Söta va! Som karameller! NÄSTAN så att man skulle vilja ha en lite "sessa", bara för att prova alla kläder....Jag fick mitt 3:e syskonbarn för ett par veckor sen, men det är ju grabbar alla 3, så det blir inte så mycket spetsar och volanger direkt.....

Nåja, nu måste jag återgå till Ateljèn igen. Endel att göra innan torsdag.........Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar