tisdag 25 augusti 2009

Världens bästa tatuerare under vårt äppelträd!

Det här har jag sytt klart idag! Skönt! Nu skall det bara fotas och läggas in i webbutiken. Vad det är? Det får du se på torsdag, när jag slår upp portarna =)
På eftermiddagen fick vi ett trevligt "break" i köksrenovering och sömnad! Urban, Chris och Luke kom förbi och fikade!
Urban, och hans vackra hustru Lollo, hör till några av våra allra bästa vänner! Vi har känt varann i typ.... över 20 år.....Mackan å han spelade bla i samma band under början av det glada 90-talet, "Tommie Smajls poporkester". (de låg etta på sommartoppen ett år, får kanske anledning att komma tillbaka å berätta mer om det framöver)
Chris är här från Los Angeles, på sitt årliga sverigebesök. Han är en av världens skickligaste tatuerare! Han har gjort 2 av Mackans 3 tatueringar. Den 3:e gjorde han igår och den 4:e skall han göra på måndag nästa vecka.....Gissa om vår älskade 15-åring, Noah, har TJATAT sen han fick veta att Chris skulle komma till Sverige igen!! "Pappa, du får bestämma vad han skall göra på mej, bara jag får en tatuering!" "Jag kan göra samma som du pappa!" "Jag MÅSTE få en tatuering!" Vi sa naturligtvis nej! Men han slutade inte tjata......Så följde han med hem till Urban i måndags för å kolla när Mackan fick sin nya. Där förklarade Chris att han inte gör tatueringar på minderåriga. Inte av moraliska skäl främst, utan för att huden inte vuxit klart. Det gör att tatueringen blir uttänjd och ful med åren. Nu är Noah tyst. Tack Chris!
Imorgon blir det mera jobb för att få allt klart med hemsidan! Vi hörs då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar