onsdag 30 september 2009

En fantastisk dag, utan kameran.......

Är det inte TYPISKT! När man är med om något som man gärna vill dela med sej av, och visa bilder ifrån, så glömmer man kameran.....Jag i ett nötskal! Därför får jag berätta om min dag med bilder "lånade" från nätet.....(jag är VÄLDIGT stolt över att jag lyckades klura ut hur man bar sej åt, alldeles själv!!) Nåja! Min fantastiska gårdag började med en 3 timmars frukost hemma på Bromsta gård, tillsammans med Louise Sareld! Vilken underbar människa! Förutom att hon är vacker och har en härlig stil, så är hon även en oerhört varm, generös och levnadsglad tjej! Så enkel och opretensiös och samtidigt så härligt färgstark! Louise är gift med Josef som är kusin med mina kusiner, dvs hennes svärmor är syster med min ingifta faster Rut....Ja, lite komplicerat kanske, men vi är släkt i släkten lixom.....Vi hade verkligen jätte trevligt och tiden ,som man säger, "flög iväg". Det blev naturligtvis en hel del prat om inredning o dyl.( Louise är ju en väldigt proffsig stylist känd från bla tv och olika inredningstidningar) Det och loppisar är intressen vi delar. Men även prat om barn och uppfostran, tron på Gud (som vi åxå delar) tiden som "familjehem" (som vi åxå delar) och en massa annat! Jätte mysigt!
Sedan bar det av till "Selma city spa" på Clarion Sign hotell, mitt i stan. Vännen Camilla och jag hade bestämt att överraska våra kära makar, som båda fyller år denna veckan, med en skön spaeftermidag! Vilket ställe! Camilla har lovat mej bilder, hon var som vanligt duktig med kameran, så jag får väl visa framöver.(tills dess kan vi säga att bilden är på mej och henne) Poolen ligger ute på taket, med utsikt över hela huvudstan! En häftig känsla att simma runt där! Efter bad och bastu satte vi oss ute på terassen och åt en magiskt god smörgås med lax och avocadoröra. Lyxigt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar