tisdag 22 september 2009

En skön slappar dag med Kristin Kaspersen och Sylvester Stallone!

Det här har varit min huvudsysselsättning idag! Skulle egentligen åkt in till huvudstan med yngsta dottern Nelly, som är ledig från skolan. Men hon stack in med klasskompisar istället. Så då bäddade jag ner mej med Kristine Kaspersen och Sylvester Stallone! Nåja, läste roliga reportage om deras hem iaf. Bad mamma köpa med lite godis när hon skjutsade Nelly till pendeln. Och hon kom hem med mina favoriter; Polly, Ahlgrens bilar och Salt å blandat. En kopp kaffe till det= en perfekt slappar dag!
Jag har även skickat iväg endel intressanta mejl och länkar till webb-butiken......Mer avslöjar jag inte, får se vad det ger först =) Avslutar med en bild, som inte alls har med "saken" att göra, men som gjorde mej så glad och lite höstvemodig....Den är tagen i somras, i vårt sommarparadis Varberg, och visar "lillstugan" och dagens tvätt. Ahh! Lååångt kvar till nästa sommar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar