onsdag 16 september 2009

Matheo och Sivletto

Den här sötnosen drack jag 11-kaffe med idag! Mosters Matheo, som jag varit "dagmamma" åt nu några dagar. Han e helt ljuvlig! Han fyller 2 år 3 december och pratar jätte bra!

Han älskar att leka i mosters nya skafferi där han gärna stänger in sej! Mackan har inte satt in nya glasrutor ännu, där det fattas, så där är perfekt att kika ut för en liten Matheo =)
Idag skulle jag egentligen träffat butiksägaren Per på" Sivletto" för att visa mina väskor och barnkläder. Vi har bestämt ett nytt datum om 2 veckor. Bra, för då hinner jag sy flera väskor!
"Sivletto" ligger på Söder i Stockholm och är en jätte cool butik/frisör/cafè (nåja?) i 50-60-tals stil. Här kan du klippa snyggaste "Rocka-billy-frillan", köpa passande kläder och prylar eller bara ta en kopp kaffe. Min kollektion "Moster Astrid" skulle passa perfekt i deras sortiment! Vi får se om jag lyckas sälja in mej.....

Här är en bild på min käre vän Mikey, när vi var i butiken förut i sommar.
Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar